تبلیغات
مرکز فروش نرم افزار هلو + مشاوره رایگان - معرفی کیتها و امکانات شغلی در نرم افزار حسابداری هلو
 
مرکز فروش نرم افزار هلو + مشاوره رایگان
شرکت آرتیمان نمایندگی فروش، آموزش و خدمات تکمیلی نرم افزار هلو
درباره وبلاگ


نرم افزار حسابداری هلو اولین نرم افزار مالی و حسابداری تحت ویندوز و در حال حاضر از پر کاربرترین نرم افزار های حسابداری ایران میباشد. نرم افزار حسابداری هلو قابل استفاده برای شرکتهای بازرگانی و خدماتی، تولیدی ها ،کارخانجات، فروشگاهها و رستورانها است. کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم افزار هلو را به پرکاربرترین نرم افزار مالی کشور تبدیل نموده است.

تلفن ارتباط با کارشناسان فروش: 88911675-88911674
88314148-88844239

تهران، خیابان استاد مطهری، خیابان شهید سلیمان خاطر، پلاک 105 طبقه دوم نمایندگی رسمی نرم افزار حسابداری هلو

مدیر وبلاگ : رضا مرآتی
نویسندگان
پیوندها
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :


نرم افزار هلو,نرم افزار حسابداری هلو,نرم افزار حسابداری

مرکز فروش نرم افزار حسابداری هلو : 88911674-88911675-88844239


                


در مطالبی که تا کنون به حضورتان ارائه شد، ملاحظه نمودید که نرم افزار حسابداری هلو دارای قابلیتهای بیشماری در زمینه مکانیزه نمودن مشاغل و اصناف گوناگون است و کاربران آن بدون نیاز به داشتن هیچ گونه اطلاعی از علم حسابداری و با کمترین هزینه قادر به مدیریت کسب کار خود می باشند. از آنجا که یکی از اهداف مدیران هوشمند کسب کار توسعه فعالیتهای تجاری می باشد، نیاز های مختلفی در راستای برنامه ریزی های مالی و پیش بینی های اقتصادی مدنظر میباشد و این نیاز تجاری، با حضور حسابداران حرفه ای تبدیل به نیازمندی های بسیاری در نرم افزار هلو شده است.
کارشناسان کارخانه تولید شرکت طرفه نگار با بهره گیری از اطلاعات مشاوران مالی عالی رتبه و اساتید به نام، از معتبر ترین دانشگاههای کشور و با هدف تامین نیاز حسابداران حرفه ای اقدام به ایجاد امکانات بسیاری در گروه محصولات شرکتی و تولیدی نرم افزار هلو نموده که در سلسله مطالب پیش رو علاوه بر ادامه ارائه توانمندیهای نرم افزار در حوزه کسب و کار به حضور شما ارائه خواهد شد.


[]



معرفی امکانات نسخه های شرکتی و تولیدی نرم افزار حسابداری هلو، ویژه حسابداران

مرکز هزینه و مرکز در آمد:
پیشگفتار:
بسیاری از واحدهای تجاری _ تولیدی به بخش های كوچكتری تقسیم می شوند و به هریك از بخش ها مسئولیتهای خاصی واگذار می گردد .
این بخشها نیز متشكل از افرادی است كه درباره وظایف معین یا امور مدیریت مسئولیت دارند .
مدیریت ارشد واحدهای تجاری _ تولیدی باید ازهماهنگی اهداف مدیران این بخش ها با هدف های كلی واحد انتفاعی اطمینان حاصل كنند .
دو مورد از مهمترین عناوین این نیازمندی عبارتند از :
 1- مرکز هزینه
 2- مرکز در آمد
لذا با استفاده از مفاهیم مرکز هزینه و در آمد ، حسابداران مدیریت قادر هستند تا عملكرد بخشها و افراد مربوطه را ارزیابی و از هماهنگی اهداف مالی اطمینان حاصل كنند .
مرکز هزینه چیست ؟
بطور کلی از مرکز هزینه بعنوان یک مخزن، جهت انباشت هزینه های مراکز فعالیت یک بنگاه اقتصادی استفاده میشود و انباشت هزینه های مختلف یک بنگاه بطور مجزا و با تفکیک اصولی ،
در بهایابی کالا و خدمات تولید شده ،می تواند بسیار مفید فایده باشد.
مرکز در آمد چیست؟
مخزنی جهت انباشت در آمدهایی كه بابت ارائه خدمات به مشتریان، دریافت شده و یا در آینده دریافت خواهد شد.
دریافت حق الزحمه بابت خدمات مربوط به تعمیرات و حمل و نقل نمونه ای از درآمدها می باشد. مراكز درآمد هر واحد تجاری و مالی نیز قابل تعریف و تفكیك می باشند .
همانگونه که در توضیحات فوق درج گردید ، صاحبان شرکتها همراه با توسعه فعالیت های اقتصادی خود می توانند از امکانات خاص حسابداری نرم افزار هلو نیز جهت هماهنگی بخشها و مدیریت هزینه ها و در آمد های خود
منطبق با اصول علمی حسابداری ، استفاده نمایند.


معرفی بسته تکمیلی هزینه حمل در نرم افزار حسابداری هلو :
استفاده از امکان هزینه حمل برای مشاغلی مناسب است كه در فعالیت تجاری خود خدمات حمل و نقل و تحویل محصول به مشتری نیز انجام داده می شود.
مانند : فروش لوازم خانگی و مصالح ساختمانی و ...
این گونه اصناف در صورتیكه تمایل داشته باشند عملیات حسابداری هزینه حمل را نیز انجام داده و در فاكتور و سند حسابداری آن برای كالاهای فاكتور هزینه حمل ثبت گردد
می توانند از این قابلیت به همراه نرم افزار هلو و بسته شغلی صنف مورد نظر خود استفاده نمایند .
امكانات این بسته تکمیلی به شرح زیر است :
 1- امكان نحوه محاسبه خودکار هزینه حمل در فاكتور ( به صورت كلی و یا محاسبه برای هر كالا به صورت جداگانه )
 2- امكان تفکیک و انتخاب کالا ها جهت محاسبات هزینه حمل
 3- محاسبه هزینه حمل به صورت ریالی و درصدی
 4- نمایش مبلغ هزینه حمل در پرینت فاكتور
 5- ثبت سرفصل هزینه حمل در سند حسابداری فاكتورها
 6- انتخاب نوع فاكتور جهت محاسبه هزینه حمل در تنظیمات
 7-گزارشات متنوع از هزینه های محاسبه شده


معرفی بسته شغلی 《 كفش 》 در نرم افزار هلو
بسته شغلی كفش با امکانات ویژه صنف فروشندگان کفش
این بسته شغلی نیز همراه با امکاناتی خاص تهیه و تولید شده که قسمتی از آنها به شرح زیر می باشد :
1- امكان تعریف انبارهای مختلف
2- تعریف كالا و کنترل موجودی با شماره سایز کفش
3- امكان انتخاب سایز كفش در فاكتور
4- امكان گزارش گیری نحوه ورود و خروج كالا با شماره سایز
5- امكان گزارش گیری موجودی انبارها
6- امكان گزارش گیری های متنوع مالی
6- امكان محاسبات مالیات بر ارزش افزوده
7- امكان چاپ فاکتور های متنوع و با قابلیت طراحی به دلخواه کاربر (بسته به کد محصول)
8-سازگاری با طیف وسیعی از سخت افزار های خاص مانند ( انواع بارکد خوانها ، فیش پرینتر ، POS بانکی ، و ...)
پیشنهاد ما برای مدیران فروشگاه های کیف و کفش :
نرم افزار هلو + بسته شغلی کفش + سخت افزار های شغلی مرتبط + ابزار ویژه داشبورد مدیریتی


معرفی بسته شغلی كاشی و سرامیك نرم افزار هلو :
استفاده از این بسته شغلی برای شاغلین در صنوف فروش كاشی و سرامیك ، مصالح ساختمانی ، شیر آلات و مجموعه کالاهای ساختمانی مناسب می باشد.
با استفاده از این نرم افزار می‌توان علاوه بر كار خرید و فروش، عملیات حسابداری، انبار و ... را نیز مکانیزه نمود.
بسته شغلی کاشی سرامیک در نرم افزار هلو همراه با پوشش کلیه نیازمندی های این صنف منطبق گردیده ،
به طور مثال می توان امکان تعیین درجه بندی کاشی و سرامیک را نام برد. ، استفاده از واحد های متنوع ، امکان درج تخفیفات متنوع ، امکان محاسبات پورسانت ، صدور بارنامه و ... نیز از دیگر قابلیتهای برنامه می باشد.
برخی از امكانات این نرم افزار عبارتند از :
1- امكان تعریف كاشی و سرامیك بر اساس كد و كلاس‌های مجزا
2- امكان تهیه گزارش از موجودی كاشی ها به تفكیك كد و كلاس
3- امکان لحاظ تخفیف سطری کالا به تفکیک کد کلاس
4- امكان دو واحدی انبار.( با استفاده از این امكان می توانید برای هر نوع كاشی كه در برنامه تعریف می نمایید متراژ،‌ كارتن، و متراژ در هر كارتن تعریف نمود)
5- امكان گزارشگیری از انبارها و طرف حساب ها و ... در بازه های زمانی مختلف
6- امكان محاسبه مالیات بر ارزش افزوده
7- امكان استفاده از امكاناتی از جمله دستگاه كارتخوان (POS) ، فیش پرینتر و ...
8- امكان ارسال اس ام اس برای كارهای تبلیغاتی و ...
9-امکانات خاص جهت ارتباط با فروشگاه الکترونیک. (در صورتی که کاربر دارای وب سایت یا فروشگاه الکترونیک باشد)
10-امکان صدور فاکتور نسیه
11-تاریخ تسویه فاکتور
12-اعلام سر رسید چک و...
پیشنهاد ما برای صاحبان هوشمند صنف كاشی و سرامیك :
 نرم افزار هلو + دستگاه باركدخوان + فیش پرینتر + امكان ارسال اس ام اس + بسته شغلی کاشی و سرامیک + **** بسته ویژه محاسبه هزینه حمل ****


معرفی نرم افزار حسابـداری از گروه محصولات اسپاد:
در موسسات و شرکت های مختلف، کنترل گردش وجوه در زمان حال و آینده از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سیستم نرم افزار حسابداری اسپاد امکان تحلیل و آنالیز اطلاعات را برای کاربران و حسابداران برآورده ساخته است.
- ارائه سرفصل های استاندارد حسابداری به تفکیک شرکت های تولیدی، بازرگانی و خدماتی که قابلیت ویرایش و حذف را دارند.
- تـعریف سرفصل حسـاب در سطوح گـروه، کـل، معیـن (به صورت چند سطحی) و 4 سطح تفصیلی از نوع شناور، یکتا، آزاد
- تعریف مرکز هزینه چند سطحی و قابلیت تخصیص آن بـه سرفصل های حساب کل، معین و تفصیلی
- تعریف بی نهایت نوع سند حسابداری به منظور دسته بندی اسناد و استفاده از آنها در گـزارشات
- ادغام اسنـاد به صورت یک سنـد (روزانه، هفتگی، ماهیانه) و ساخت سند معکوس و مشابه از یک سند
- بستن حساب های موقت به صورت دلخواه با یک یا چند سرفصل حساب با قابلیت انتقال حسابها به دوره مالی بعد
- گزارش دفاتر کل، معین و تفصیلی
- امکان تهیه خروجی از گـزارش ها بصورت جداول Excel، فایل های
Html ،PDF ،Word، و...
- امکان ورود اسناد حسابداری از طریق فایل اکسل
- تراز آزمایشی 2، 4، 6، 8 و10 ستونی با قابلیت محدود سازی کـامل
- قابلیت گزارش سازی برای ترازنامه، سود و زیان
- مرور حساب ها بطور درختی با قابلیت نمایش اسناد مرتبط و خروجی
Excel
- گزارش خلاصه اسناد و دفتر کل ماهیانه


《امکانات ویژه شرکتها》
معرفی امکان تعریف سرفصل حسابداری به دلخواه کاربر:
تعریف صحیح کدینگ حساب ها در ابتدای سال مالی، این امکان را به ما می دهد تا گزارشات مالی مورد نیاز خود را استخراج کنیم.
در نرم افزار هلو با توجه به جامعه هدف گسترده ای که در سند چشم انداز آن پیش بینی شده بود، سعی بر آن شد تا مفاهیم علمی حسابداری برای صاحبان مشاغل به نوعی پیاده سازی شود که الزام نیاز به هر گونه اطلاعات مالی را به حداقل برساند.
لذا چیدمان و کدینگ سرفصلهای حسابداری نرم افزار، از پیش و به صورت پیش فرض معرفی شد که این روش منحصر به فرد ابداعی شرکت طرفه نگار، در حال حاضر به عنوان استاندارد نیز پذیرفته شده و توسط بسیاری از نرم افزار های مالی دیگر از آن اقتباس شده است.
از طرفی حسابداران حرفه ای نیاز دارند جهت استخراج گزارشات خاص خود، کدینگ مورد نظر خود را وارد کنند.
لذا با امکانات حال حاضر نسخه شرکتی هلو، حسابداران حرفه ای نیز می توانند علاوه بر استفاده از چیدمان پیش فرض سرفصلهای حسابداری، با امکان "سرفصل به دلخواه کاربر" ؛ علاوه بر استفاده از قابلیتهای نرم افزار به صورت اتوماتیک، در صورت تمایل و یا اهداف خاص کدینگ سرفصلهای سیستم را از نو و مطابق میل و سلیقه خود بارگذاری نمایند.کلیه عملیات مالی سیستم که به صورت خودکار انجام میشود با کدینگ جدید منطبق بوده و اسناد حسابداری نیز مطابق الگوی جدید ثبت خواهد شد.
پیشنهاد ما جهت جامعه حسابداران:
-در صورتیکه فرایندهای سازمان ساده بوده و بخش های حسابداری، خزانه داری و انبار مستقل و پیچیده نیستند :
•نرم افزار هلو نسخه های شرکتی و تولیدی + امکانات تخصصی ویژه حسابداران
- در صورتیکه فرایندهای سازمانی پیچیده بوده و بخش های حسابداری، انبار و خزانه داری مجزا و در ارتباط با هم هستند :
• مجموعه نرم افزارهای اسپاد


معرفی نرم افزار هلو ویژه رستوران:

نرم افزار ویژه رستوران، جهت مکانیزه نمودن صنوف رستوران ، سفره خانه ها ، فست فود ، چلو کبابی ها و تهیه غذا ایجاد شده .
از مزایای این بسته شغلی می توان به طراحی به روز نرم افزار ، امکان استفاده از طیف وسیع سخت افزار های مرتبط
استفاده از سفارش گیر اندرویدی ، امکان محاسبه مالیات بر ارزش افزوده ، امکان مدیریت رستورانهایی که دارای چندین قسمت مجزا می باشند و ... را نام برد.
این بسته شغلی شامل امکانات زیر میباشد :
1- امکان تعریف کالا برای رستوران ، چایخانه ، کافی شاپ و ...
2- امكان ارسال اتوماتیک درخواست مشتری به قسمتهای مختلف (بوفه ، آشپزخانه ، چایخانه و ...) جهت تسریع در آماده سازی و سرو
3-امکان معرفی میزهای سالن
4- امكان تعریف پیک جهت سفارشات بیرون بر و محاسبه پورسانت پیک
5- امکان تفکیک صندوقداران سالن و بیرون بر
6- امکان تولید اتوماتیک و آمار لحظه ای از موجودی مواد اولیه و غذا و کالای آماده شده
7-امکان رزرو فاکتور
8-امکان ثبت موقت فاکتور های رستوران
9-ثبت فاکتور های بیرون بر
10-امكان گزارشات متنوع شغلی و مالی
11-محاسبات مالیات بر ارزش افزوده
12- سازگار با کلیه سخت افزار های شغلی شامل فیش پرینتر ، پوز بانکی ، کالر آی دی ، و ...
علاوه بر موارد فوق این بسته شغلی همراه با کامل ترین و قوی ترین نرم افزار سفارش گیر اندرویدی ارائه می شود و کاربران می توانند فصل جدیدی از تکنولوژی های هوشمند نرم افزاری را با کاربری آسان تجربه نمایند.
پیشنهاد ما برای صاحبان شغلی رستوران:
نرم افزار هلو + سخت افزار کالر آی دی + فیش پرینتر + پوز بانکی + نرم افزار سفارش گیر اندرویدی


معرفی دستگاه كالر آی دی (Caller ID):

به وسیله این دستگاه می توان به هنگام تماس مشتری ، نام و شماره تلفن مربوط به ایشان را نمایش داد.
یکی از رایج ترین موارد استفاده این دستگاه جهت افزایش سرعت جستجوی مشتری در مشاغلی می باشد که از طریق ارتباط تلفنی نیز اقدام به فروش کالا یا خدمات می نمایند مانند تاکسی سرویسها و رستورانها.
مجموعه نرم افزار های طرفه نگار قابلیت ارتباط با این سخت افزار را بسته به نیاز و هدف برنامه دارا می باشند و کاربران نرم افزار در صورت تمایل میتوانند از این امکان استفاده نمایند.


《" پوز بانکی "》

پول در تعریف عمومی ابتدایی ترین شیء یا چیزیست که انسان‌ها برای تبادل خواسته‌ها، خدمات و تهیه کالاهای مورد نیازشان از آن استفاده می‌کنند.
و در مفهوم اقتصادی پول واحدی برای اندازه‌گیری تولید اقتصادی و نیز واحدی برای ذخیره ارزش اقتصادی می‌باشد.
و حجم پول آثار کاملاً بارزی در اقتصاد داشته و بر نرخ تورم، بهره، بیکاری و تولید نیز تاثیرگذار است و از دیرباز این شیء ارزشمند همواره هزینه های سنگینی را برای ضرب مسکوک یا
چاپ اسکناس به دولتها تحمیل نموده است ؛ لذا جوامع پیشرفته با پیشرفت تکنولوژی به سراغ روشهای جایگزینی رفتند که بتوانند به وسیله آن از حجم مبادلات پایاپای پولی کاسته و در عین حال ضمن تامین امنیت و حفظ ارزش پولی ، امکان استفاده لحظه ای از آن را برای صاحب آن فراهم نمایند .
یکی از روشهای نوین برای پیشبرد این هدف دستگاه های پوز بانکی است که با هدف ایجاد امکان مبادلات آنلاین پولی و به همراه بسیاری دیگر از امکانات بانکی در اختیار عموم قرار گرفته است.
نرم افزار هلو با توجه به سیاست استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا از ابتدای فراگیر شدن این گزینه بانکی ، امکان استفاده از آن را از طریق نرم افزار فراهم نمود تا علاوه بر مزایای بیشمار کارتهای بانکی ، با حذف عوامل انسانی و با دخالت نرم افزار و مکانیزه نمودن این فرایند ضریب امنیت استفاده از آن را نیز به صورت مضاعف تامین نماید. این امکان در کلیه نسخ نرم افزار موجود بوده و شامل امکاناتی به شرح زیر است :
1- امکان ارتباط با انواع بانکها
2-تسهیل در ورود مبلغ قابل پرداخت مشتری و جلوگیری از خطای کاربری
3-استفاده از خدمات وِیژه بانکها مانند دریافت موجودی یا خرید شارژ (در صورت ارائه بانک)
4-ارتباط مستقیم با نرم افزار
5- امکان صدور سند حسابداری متناظر با پرداختی کارت بانک
6-امکان مغایرت گیری (مقایسه معین بانک)
7- افزایش سرعت عملیات
8-حفظ حریم خصوصی مشتری و افزایش ضریب امنیت استفاده از کارتهای بانکی
پیشنهاد ما برای فروشگاههای مدرن
نرم افزار هلو + سخت افزار های متناسب با کسب و کار (بارکد ، فیش پرینت ، لیبل پرینتر ) + پوز بانکی


معرفی بسته شغلی قنادی و شیرینی فروشی :
با توجه به تنوع كالاها و قوانین تجاری متنوع صنف قنادی و شیرینی فروشی ، کارشناسان کارخانه تولید نرم افزار شرکت طرفه نگار با استفاده از نظرات و آنالیز روش های تجاری فعالین این صنف ، بسته شغلی را با هدف مکانیزه نمودن و ایجاد سهولت در امور شغلی و محاسبات مالی آنها
و به همراه مجموعه متنوعی از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری ، تهیه نموده است.
از امکانات این بسته شغلی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
 1- امكان تعریف كالا و واحد های متنوع
 2- تهیه بارکدهای اختصاصی
 3-فاکتور های فروش متنوع با قابلیتهای فروش صندوقی و فروش آنی
 4- امكان تهیه گزارش از تمامی فاكتورهای فروش،‌ طرف حساب ها و كالاهای موجود و ... در بازه های زمانی مختلف
 5- امكان محاسبه و تسویه مالیات برارزش افزوده
 6-امکان تولید اتوماتیک
 7-گزارش گیری از میزان موجودی لحظه ای کالا
 8-ثبت سفارشات
 9- ساز گار با سخت افزار های بارکد خوان ، لیبل پرینتر ، فیش پرینتر ، دستگاه نمایشگر ، ترازو های دیجیتال فروشگاهی (بارکدی و تحت شبکه)
 10-امکان ارسال پیامک به مشتریان
پیشنها ما برای صاحبان هوشمند کسب و کار قنادی و شیرینی فروشی:
نرم افزار هلو + ترازوی دیجیتال + دستگاه بارکد خوان + فیش پرینتر + امکان ارسال پیامک


معرفی ترازوی دیجیتال فروشگاهی :
این دستگاه در مشاغلی که دارای کالاهایی با تنوع تعدادی و وزنی هستند ، مانند شیرینی فروشی ها، سوپر پروتئینی و ... كاربرد دارد.
استفاده از این دستگاه، باعث افزایش سرعت و دقت و كاهش خطا به هنگام انتخاب كالا در ثبت فاكتور و محاسبه قیمت کالا می‌شود.
علاوه بر این موارد بسته به نوع مدل ترازو این امکان وجود دارد که برخی اطلاعات فروش ، به صورت روزانه ، هفتگی و ماهانه برای فروشگاه قابل دسترس باشد.
در ترازوهای دیجیتال امكان استفاده از هر دو واحد كالای تعدادی و وزنی وجود دارد.
انواع ترازوهای دیجیتال:
1- ترازوهای چاپ باركدی
2- ترازوهای تجمیعی (قابلیت کاربری در شبکه های محلی)
1- ترازو های چاپ بارکد :
 ترازوهای بارکدی، اطلاعات کالا شامل وزن یا تعداد ، کد کالا و مشخصه تعداد یا وزن را به صورت لیبل بارکد صادر نموده و مناسب جهت کالاهایی که بسته بندی شده بفروش میرسد می باشد.
 سپس برای مشتری فیش چاپ كرده و صندوقدار به هنگام صدور فاكتور با استفاده از باركدخوان، كالا و مشخصات آن را شناسایی كرده و در فاكتور هلو ثبت می نماید.
2- ترازوهای تجمیعی (قابلیت کاربری در شبکه های محلی) :
 ترازوهای تجمیعی امكان استفاده در شبكه را دارند و در سیستم هایی كه با شبكه در ارتباط هستند مورد استفاده قرار می گیرند . با این امکان بانك اطلاعات ترازو در شبكه تعریف می شود و در نرم افزار هلو با اتصال به بانك اطلاعات ترازو انتقال اطلاعات (کالاهای خریداری شده توسط کاربر از چندیدن ترازو) به صورت یکجا انجام می گیرد .
 مزیت این روش در :
 * افزایش سرعت و دقت صندوقدار
 * افزایش امنیت به دلیل عدم امکان دستکاری در اطلاعات ترازو
 * دسترسی به سوابق اطلاعات فروش ترازو
 * کاهش هزینه ها به واسطه عدم نیاز به چاپ چندین بارکد
 * ایجاد آسایش برای مشتری و کاربر نرم افزار


 《"نمایشگر فروشگاهی"》
با استفاده از این دستگاه سخت افزاری به راحتی می‌توان فی کالاهای خریداری شده، تعداد و قیمت نهایی فاکتور را به رویت مشتری رساند.
نرم افزار هلو با معتبر ترین و پر فروش ترین سخت افزار های حال حاضر و با تنوع امکانات، سازگار بوده و کاربر نرم افزار بدون نیار به اطلاعات سخت افزاری خاص قادر به راه اندازی و استفاده از این دستگاه خواهد بود.


معرفی نسخه گزارش گیری نرم افزار هلو :
با استفاده از این محصول میتوانید یک نسخه مشابه نرم افزار خود را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه، فقط جهت رویت گزارشات نرم افزار تهیه نمایید
از امکانات این محصول میتوان موارد زیر را نام برد
1- امنیت اطلاعات به واسطه عدم امکان ثبت و تغییر اطلاعات.
2- قیمت مقرون به صرفه
پیشنهاد ما برای مدیران کسب کار
بسته گزارش گیری نرم افزار هلو + داشبورد مدیریتی اندرویدی


معرفی بسته شغلی آهن آلات:
بسته شغلی آهن، با تمرکز بر صنف فروشندگان آهن در انواع مختلف شاخه ای، آهن ضایعات، ورق آهن، لوله و ... تهیه شده
این بسته شغلی شامل امکانات زیر می باشد :
1- امكان تعریف شماره ردیف انبار برای هر پارتی خرید كالا
2- امكان استفاده یا عدم استفاده از شماره ردیف انبار در فاكتور
3- امكان خرید و فروش بصورت تن، شاخه، متر و ... (امکان تبدیل بین واحدهای مختلف)
4- امكان اصلاح تبدیل واحدهای كالا
5- امكان اصلاح موجودی شماره ردیف
6- امكان گزارشات متنوع شغلی و مالی


معرفی امكانات بسته شغلی سخت افزار:
مخصوص اصنافی که فروش قطعات کامپیوتر ، قطعات الکترونیکی ، کامپوتر و دستگاههای سخت افزاری خاص و ... فعالیت میکنند تهیه شده.
و امکانات آن به شرح زیر است :
1-امكان فروش در دو حالت قطعات و دستگاه
2-ثبت یك فرمت خاص برای فروش قطعات و دستگاه در قالب یك فرمول
3-امكان تهیه گزارش از كلیه فاكتورهای فروش، پیش فاكتورها و پیش فاكتورهای قطعی شده هر مشتری در بازه های زمانی مختلف
4-امكان تهیه گزارش با تنظیمات و قالب های متنوع
و ...


معرفی فاکتور Fast Mode :
تجربه امکانات قوی باظاهری جدید و کاربری آسان
این امکان با ترکیب قابلیتهای فاکتور فروش فوری و فاکتور عادی، امکانات بازنویسی شده جدیدی را نیز به همراه دارد و مناسب جهت استفاده انواع مشاغل فروشگاهی مانند سوپر مارکت ها، عطر و ادکلن، پوشاک و ... می باشد.
امکانات تغییر یافته شامل :
اطلاعات پایه ( معرفی مشتری، حساب بانکی، کالا )
 دفتر چک جدید
فاکتور با قابلیهای متنوع
فرم دریافت و پرداخت جدید
فرم تنظیمات جدید
قابلیت استفاده از سخت افزارهای متنوع شغلی (انواع بارکد خوانها، پرینتر ها، ترازوهای فروشگاهی، نمایشگر مبلغ، صندوق فروشگاهی "POS" و...)


معرفی امكان تسویه اتوماتیك "مالیات بر ارزش افزوده":
به موجب قانون مالیات بر ارزش افزوده مودیان مكلفند اظهارنامه هر دوره مالیاتی را ظرف مدت مقرر تسلیم و مالیات متعلق به دوره را پس از كسر (تهاتر)،
حساب تعیین شده سازمان امور مالیاتی واریز نمایند .
برای رفع این منظور و جهت استفاده مودیانی که با نحوه صدور سند حسابداری این فرایند آشنا نبوده و همچنین تسهیل در انجام این عملیات می توان مراحل زیر را به ترتیب انجام داد :
1- محاسبه مالیات بر ارزش افزوده
2- ثبت سند تهاتر
3- ثبت سند تسویه مالیات و عوارض
4- ثبت اظهارنامه مالیاتی
1· محاسبه مالیات بر ارزش افزوده:
جهت محاسبه برای یک دوره مالیاتی روی دکمه "محاسبه " کلیک و گزینه محاسبه را انتخاب کنید.
در فرم نمایش داده شده‌، متناسب با دوره انتخابی (فصلی- تاریخ خاص ) مجموع ارزش افزوده دریافتی/پرداختی محاسبه می گردد.
نکته: مبلغی كه مقابل گزینه مبلغ پرداختنی/ دریافتنی نمایش داده می شود، از تفاضل مقادیر "مجموع ارزش افزوده پرداختی" و"مجموع ارزش افزوده دریافتی" با توجه به مبالغ ثبت شده در (فاکتورهای خرید، فروش، برگشت از خرید، برگشت از فروش ) حاصل می شود و ما به التفاوت تحت عنوان تسویه مالیات (دریافت /پرداخت) می شود.
 توجه : بعد از محاسبه، چنانچه در مسیر تنظیمات مدیریتی/ فاکتور/ مالی، در قسمت "تهاتر" گزینه "عدم ثبت و اصلاح فاکتور بعد از محاسبه مالیات و عوارض" انتخاب شده باشد ، امكان "ثبت/ اصلاح/ حذف" فاكتور و اسناد مرنبط در دوره مالیاتی جاری وجود نخواهد داشت.
2· ثبت سند تهاتر:
بعد از مرحله "محاسبه" ، باید سندی تحت عنوان تهاتر در سیستم ثبت شود که مراحل آن به شرح زیر است:
جهت ثبت سند تهاتر ، دوره مالیاتی مورد نظر را انتخاب نموده ، سپس روی دکمه تهاتر کلیک و گزینه "ثبت" را انتخاب کنید. سیستم با انتخاب این گزینه فرم " تهاتر " مربوط به دوره مالیاتی انتخابی را نمایش داده‌،
با وارد کردن تاریخ و انتخاب سرفصل و تایید فرم، سند حسابداری تهاتر برای آن دوره مالیاتی ثبت می گردد.
در صورت تمایل می توانید این عملیات را با طرف حسابی به نام "معاونت مالیات بر ارزش افزوده" كه هنگام كلیك بر روی دكمه "تهاتر" پیشنهاد داده می شود ثبت نمایید .
 توجه : 1- در صورتی که برای دوره مالیاتی، سند تهاتر ثبت شده باشد، امكان اصلاح و حذف دوره مالیاتی مذكور وجود نخواهد داشت.
2- بعد از ثبت تهاتر، چنانچه در مسیر تنظیمات مدیریتی/ فاکتور/ مالی، در قسمت "تهاتر" گزینه " عدم ثبت و اصلاح فاکتور بعد از ثبت سند تهاتر" انتخاب شده باشد، امكان "ثبت/ اصلاح/ حذف" فاكتور و اسناد مرنبط در دوره مالیاتی جاری وجود نخواهد داشت.
3· ثبت سند تسویه مالیات و عوارض:
بعد از مرحله "تهاتر" و برای تسویه مانده حساب / طرف حسابی كه با آن تهاتر انجام شده می بایست سند تسویه به شرح زیر ثبت شود:
جهت ثبت این سند، دوره مالیاتی مورد نظر را انتخاب و با کلیک بر روی دکمه "تسویه" گزینه "ثبت" را انتخاب نمایید. سیستم فرم امور مالی را نمایش داده كه با وارد کردن اطلاعات دریافت / پرداخت، سند تسویه ثبت می شود.
 توجه : 1- بعد از ثبت تسویه، چنانچه در مسیر تنظیمات مدیریتی/ فاکتور/ مالی، در قسمت "تهاتر" گزینه " عدم ثبت و اصلاح فاکتور بعد از ثبت سند تسویه"، انتخاب شده باشد ، امكان "ثبت/ اصلاح/ حذف" فاكتور و اسناد مرتبط در دوره مالیاتی جاری وجود نخواهد داشت.
4· ثبت اظهارنامه مالیاتی:
این عملیات در سیستم اختیاری بوده ، فقط حالت گزارشی دارد و برای آن سند حسابداری صادر نمی شود و بعد از تکمیل و تسلیم اظهارنامه به اداره دارایی انجام میشود.
جهت ثبت اظهارنامه مالیاتی، دوره مالیاتی مورد نظر را انتخاب، سپس با کلیک بر روی دکمه "اظهارنامه" گزینه "ثبت" را انتخاب نمایید. در این صورت، فرم " اظهارنامه " نمایش داده شده و بعد از تكمیل اطلاعات مورد نیاز با کلیک بر روی دکمه ثبت ، اظهارنامه ثبت می گردد.


معرفی بسته شغلی املاک نرم افزار هلو :
با این امکان دو نرم افزار کامل را هم زمان در اختیار خواهید داشت .
1-پکیج حسابداری نرم افزار هلو
2- پکیج شغلی املاک با امکانات
 1- معرفی و جستجوی ملک
 2- ایجاد آلبوم تصاویر
 3- امکان ثبت معاملات فروش ، اجاره ، رهن
 4- محاسبه کمسیون معاملات
 5-گزارشات متنوع
 6- امکان تبدیل به فاکتور نمودن معاملات انجام شده در سیستم مالی و محاسبات مالیات بر ارزش افزوده
 7- دریافت گزارشات و تهیه دیسکت گزارش فصلی دارایی
 8-امکان تهاتر اتوماتیک مالیات بر ارزش افزوده


معرفی بسته کاربردی SMS
امكانات این بسته عبارت است از:
1- امكان گروه بندی اشخاص، جهت ارسال پیامك
2- امكان ارسال پیامك بمنظور تبلیغات، تبریك مناسبت ایام یا تبریك مناسبت تولد با زمانبندی
3- امكان مشاهده وضعیت پیامك های ارسالی
4- امكان ارسال پیامك با دو روش مودم (GSM) و پنل sms
5-امکان معرفی انواع پنلهای sms به دلخواه کاربر
این امكان در نسخه های 7.74 و 7.76 تغییر و قابلیتهای جدیدی به آن افزوده شد . از جمله :
1- اختصاص اشخاص و کاربران به چندین گروه
2- در ایجاد گروه امكان فیلتر نمودن اشخاص براساس شماره همراه و تاریخ تولد نیز افزوده شده است .
3- هنگام اختصاص اشخاص و کاربران به گروه ها از لیست حذف نمی شوند .(اختصاص اشخاص و کاربران به چندین گروه)
4- وارد نمودن چندین شماره همراه در قسمت رخداد کاری و ارسال SMS ، جداکننده ';' می باشد.
5- در قسمت گزارشات، امکان گزارش گیری از SMS های ارسالی و دریافتی اضافه شده است.
6- در تنظیمات SMS بعد از اتصال به دستگاه دکمه ارسال پیامک تست فعال و امکان ارسال پیامک تستی می باشد.
7- در قسمت رخداد کاری برای زمانبندی ارسال پیامک همانند PersianCalendar تغییرات اعمال شد .
8- در قسمت ارسال پیامک خودکار ، قسمت نوع اطلاع : فاکتورهای عمده فروشی ، تک فروشی ، رستوران و فاکتور فست مد اضافه شد .
9-در قسمت رخداد کاری برای آیتمهای موجودی بانک، موجودی صندوق و مانده منفی صندوق امکان انتخاب کاربران و ارسال SMS اضافه شد.
10- ارسال پیام دریافت کد اشتباه :‌ چنانچه گزینه ارسال پیام، دریافت كد اشتباه انتخاب شود در صورت ارسال كد ناصحیح به صورت پیش فرض پیغام كد ارسال شده اشتباه می باشد از دستگاه پیامك برای طرف حساب ارسال میشود متن پیغام ارسالی قابلیت ویرایش دارد.


نرم افزار حسابداری شخصی هلو :
•ثبت هزینه ها و درآمدها
•مدیریت چک های دریافتی و پرداختی
•یادآوری سررسید چک ها
•تهیه گزارش از هزینه ها و درآمدها
•محافظت از نرم افزار با رمز عبور
•درج وام به عنوان دریافت کننده و پرداخت کننده
•تعریف کلیه اقساط وام به صورت سیستمی
•یادآوری برای اقساط به صورت دوره ای
•تهیه خروجی اکسل برای وام و اقساط
تحت سیستم عامل آندروید


نرم افزار هلو ویژه صنف طلا و جواهر:
ویژه صنف سکه و ارز
این محصول به طور اختصاصی برای شاغلین فعال در صنوف تولید مصنوعات طلا (جواهر سازی) فروش طلا ، تعویض و فروش سکه و ارز تولید و در سبد محصول قرار داده شده است
از امکانات این محصول میتوان به موارد زیر اشاره نمود :
1- ایجاد گروه بندی های کالایی منطبق با روش موجود در این صنف
2- معرفی واحد های کالا (عیار و وزن) و معرفی واحد به دلخواه کاربر
3- فاکتور تعویض طلا
4- محاسبه سود هر قطعه سکه یا ارز
5- گزارشات متنوع مانند پرفروش ترین کالا
6-محاسبه اجرت
7-خرید و فروش، ثبت هزینه و درآمد و گزارشات مدیریتی، سود و زیان لحظه ای و ...





نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط : نرم افزار هلو،

       نظرات
پنجشنبه 14 آبان 1394
رضا مرآتی
جمعه 3 فروردین 1397 06:26

Kudos, Wonderful stuff.
cialis in sconto cialis 10mg prix pharmaci side effects of cialis ou trouver cialis sur le net tadalafil cialis generic availability only now cialis 20 mg cialis lilly tadalafi if a woman takes a mans cialis trusted tabled cialis softabs
جمعه 24 آذر 1396 16:31
من با تمام ایده هایی که برای پست شما ارائه کرده ام موافقم.
آنها واقعا قانع کننده هستند و قطعا می تواند کار کند.
پیام ها هنوز هم برای کاربران جدید خیلی کوتاه هستند. ممکن است لطفا آنها را از زمان بعدی ببندید؟
از پست شما متشکرم
چهارشنبه 10 آبان 1396 18:49
توسعه دهنده من در تلاش است تا من را متقاعد کند که از PHP پیروی کند.net
من همیشه این ایده را به خاطر هزینه هایش دوست داشتم.

اما او هرگز تلاش نمیکند. من از تعداد Movable-type استفاده کرده ام
از وب سایت ها برای حدود یک سال و نگران تغییر در پلت فرم دیگری است.
من چیزهای عالی در مورد blogengine.net شنیده ام. است
راهی وجود دارد که بتوانم تمام محتوای وردپرس خود را به آن انتقال دهم؟
هر گونه کمک بسیار قدردانی خواهد شد!
پنجشنبه 16 شهریور 1396 05:48
We're a group of volunteers and opening a new scheme in our community.
Your site provided us with valuable info to work on. You have done an impressive job and our whole
community will be thankful to you.
چهارشنبه 7 تیر 1396 10:16
Hello, Neat post. There is a problem along with your site
in web explorer, might test this? IE still is the market
leader and a huge element of other people will leave out your wonderful writing due
to this problem.
دوشنبه 5 تیر 1396 13:08
Exactly what I was searching for, regards for posting.
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 12:11
Aw, this was a really nice post. Taking the time and actual effort
to create a good article… but what can I say… I hesitate
a whole lot and don't seem to get anything done.
پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 03:12
My brother suggested I might like this website. He was entirely right.
This publish truly made my day. You can not imagine simply how so
much time I had spent for this info! Thanks!
دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 12:06
You really make it seem so easy with your presentation but I find this matter
to be really something that I think I would never understand.
It seems too complicated and extremely broad for me. I'm looking forward for your next post, I will try to get
the hang of it!
جمعه 25 تیر 1395 03:11
سلام و احترام خدمت مدیر محترم وبلاگ

به تازگی فروشگاهی راه اندازی کردیم که میتوانید محصولات خوبی با قیمت مناسب سفارش بدید

مارک خوب MP3 Player فقط 14000 تومان
دستگاه برقی دفع حشرات 18000 تومان
ماساژور ، ساعت LED ، عینک و وسایل دیگه....

خودتون بیاید قیمت ها رو ببینید چقدر مناسبه

منتظرتون هستیم!


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر